LET OP!

Momenteel ben ik met zwangerschapsverlof, dus het kan wat langer duren dan normaal voordat je een reactie op je mail krijgt. 

 

Mailen kan naar: 

dutchtrickdogs@gmail.com

Veel gestelde vragen

Ik heb een digitaal product gekocht, waar kan ik deze terug vinden?

Ten eerste, bedankt voor je aankoop. 
Na je bestelling heb je een mailtje gekregen met inloggegevens (controleer je spam box ook even). Met deze inlog gegevens kun je inloggen op je account.

Vind je bestelling terug onder de knop “bestellingen” en klik op de bestelling. Je kan ook op de knop “downloads” klikken om de te downloaden producten te zien.

Krijg ik ook begeleiding als ik een digitaal product heb gekocht?

Helaas heb ik ook maar 24 uur in een dag zitten en kan niet iedereen gaan helpen. Ik bied wel persoonlijke begeleiding aan. Vul het contact formulier in voor de mogelijkheden.

Het product is toch niet helemaal wat ik ervan verwachte, kan ik mijn geld terug krijgen?

Ik geef een 30 dagen niet goed geld terug garantie. Dus was je toch naar wat anders opzoek, dan geef ik je gewoon je geld terug als je je binnen die 30 dagen na aankoop meld. Vul het contact formulier in, zodat ik je verder kan helpen.

Denk je echt dat elke hond te trainen is?

Ja ik denk echt dat je elke hond iets kan leren. Bij sommigen za het echter wat langzamer gaan en moet je harder opzoek naar iets dat je hond motiveert. Issues met trainen? Lees dan eens dit artikel om te kijken of jullie problemen hierbij liggen.